کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود !
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 
جمعه 26 / 11برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

با وجودی که گوشی محبوب و هوشمند آیفون از یک صفحه کلید مجازی و لمسی از نوع QWERTY بهره می برد اما بازهم عده ای نیاز به داشتن کیبردی حقیقی را حق مسلم خود می دانند و شرکت های تولید کننده لوازم جانبی محصولات اپل این خواسته را به خوبی برآورده نموده اند و کیبردهای مخصوص آیفون و آی پد که معمولا از طریق بلوتوث با دستگاه ارتباط برقرار می کند شاهدی بر این ماجرا است. اما صفحه کلیدی هست که پا را فراتر از آن گذاشته و با گوشی آیفون تمام قابلیت های خود را به نمایش می گذارد.

WOW-Keys کیبردی است که به عنوان یک Dock آیفون می توان از آن استفاده کرد و با قرار دادن آیفون در محلی که از قبل برای آن تعبیه شده است این کیبرد کامل می شود .با یک دکمه می توان بسادگی آن را بین حالت آیفون و یا PC سوییچ کرد.در حالت گوشی کیبرد در خدمت آیفون است و می توان از آن برای مدیریت گوشی استفاده کرد از جمله دوازده کلید میانبر که برای این مورد در نظر گرفته شده است و در حالت PC هم این آیفون است که از قابلیت های صفحه لمسی خود در پی سی استفاده می کند( بویژه کنترل موزیک و ویدیو ). بدین ترتیب باید گفت  WOW-Keys  صفحه کلیدی است که با آیفون به تکامل می رسد و قیمت آن ۱۰۰ دلار می باشد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.